OneCoin. A Cryptovaluta. A jövő Digitális Fizető eszköze!

OneCoin - a jelen világüzlete a jövő valutája!

Gyakran Ismételt Kérdések OneCoin/CoinVegas - GYIK/FAQs


CoinVegas GYIK a linkre kattintva elérhető

OneCoin Bányászati GYIK a linkre kattintva elérhető

1. Hogyan tudok belépni a OneCoin webirodámba?

A webirodádban az alábbi lépések szerint tudsz belépni: www.onecoin.eu . Majd add meg a user name/felhasználónevedet (nem az e-mail címedet) és a jelszódat.

2. Mennyi saját fiókot hozhatok létre?

Annyiszor regisztrálhatsz, amennyiszer csak kedved van hozzá – de mindegyik fiókodat, egy új, egyedi felhasználónévvel kell ellátnod, és minden pozíciódat az saját első pozíciód alatt nyithatod meg. Amennyiben másik szponzor alatt hozol létre új pozíciót, úgy az megsérti a OneCoin Etikai kódexét, és következménnyel jár. Minden OneCoin pozíciód zárolás alá kerül, az új szponzor (szponzor vonal) pozícióival együtt.

3. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Fizethetsz banki átutalással, perfect money vagy one pay rendszeren keresztül és bankkárttyával is.

4. Nem akarom megadni a bankkártya adataimat internetes fizetéshez. Mit tehetek, milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

Az előző pontban olvashatod a fizetési módjainkat. A bankkártyás fizetés áthidalására pedig az alábbiakat teheted: Igényelj a bankodnál a számládhoz internet kártyát, és annak az adatait add meg! Ezt az internet kártyát mindenhol elfogadják mert van cv kódja. A fizetés előtt akkora összeget tegyél rá amennyit fizetni akarsz, így senki nem tud a számládon lévő pénzéhez hozzáférni. Ez a legbiztonságosabb internetes fizetés jelenleg.

5. Mit jelent az internetes biztonsági kód szolgáltatás (3D Secure), a bankkártyás fizetésnél?

Az internetes biztonsági szolgáltatást, a Visa / Master Card stb…kártyával történő – kártyabirtokos nincs jelen (CNP's - Cardholder Not Present) - internetes tranzakciók/vásárlások még biztonságosabbá tételére hozták létre, ami egy un. „bizalom láncként” működik minden biztonsági fizetés alkalmával. Ez a rendszer biztosítja a felhasználókat, így téged is, hogy az összes információd és tranzakciód, teljesen biztonságban és kizárólagosan te általad lesz használva, még akkor is amikor online vásárolsz. Minden bankkártyának saját verziója van, mint Visa –"Verified by Visa" vagy MasterCard – MasterCard SecureCode.

6. Mi történik az internetes biztonsági kóddal védett (3D Secured) bankkátyával való fizetés során

Amikor, egy internetes biztonsági kóddal védett bankkártyával fizetsz, a netes biztonsági szolgáltatás automatikusan elindul. Ezután megadod a kártyaszámod és elindítod a fizetést. Ekkor felugrik egy ablak és a kártya kiállítója megjelenít egy hitelesítői oldalt, ahol meg kell adnod az adataidat, jelszavadat és rá kell klikkelned a benyújtás (submit) gombra. Amint a személyazonosításod sikeresen befejeződött, a fizetési folyamat folytatódik.

7. Mi történik, ha nekem nincs internetes biztonsági kód szolgáltatásom? (3D Secure)

Igényelheted az internetes biztonsági kód szolgáltatást (3D Secure services), a bankkártyádat kibócsátó banknál. További segítségért, lépj kapcsolatba közvetlenül a bankkártyádat kiállító bankkal, az internetes biztonsági kóddal védett kártya használatával kapcsolatos, legfrissebb információkért.

8. Miért szerepel más összeg a bankszámlakivonatomon?

A bankszámlakivonatodon, esetleg megjelenő eltérő összeg a különböző devizák közötti átváltás miatt lehetséges, abban az esetben, ha a te bankszámlád nem euró alapú.

9. Mikor lesz a fiókom aktív?

Felhívjuk a figyelmedet, hogy 3 nap a befizetések feldolgozása. Mihelyt, a tranzakció láthatóvá válik a bankszámlánkon, a fiókod aktiválódik.

10. Mikor számolják ki a jutalékokat?

A jutalékokat hetenként számolják. A heti időszakok hétfőnként, UTC szerint délelőtt 12 – kor indulnak és vasárnaponként UTC szerint du. 24:00 – kor zárulnak. Minden vásárló, aki aktív egy soron következő periódus előtt, az részese lesz annak a ciklusnak.

11. Mikor fizetik ki a jutalékokat?

A jutalékok 60% - a készpénz számlára (Cash Account), 40%-a pedig a kötelező számlára (Mandatory Account) kerül kifizetésre a start-up bónuszok kivételével, mivel azok 100%-ban a kötelező számlára lesznek jóváírva. A jutalékok, a hétfőnkénti UTC szerinti délelőtt 12:00 – s generációt követően, egy héttel később kerülnek kifizetésre a saját számlákra. Például, ha a bónuszt 01.01.-én  hétfőn  hozták létre, akkor az a következő héten , 01.08.-án kerül kifizetésre a tag számlájára.

12. Miért ad a cég ingyenes zsetonokat (Token) a csomagban és azok miért osztódnak?

A zsetonokat (Tokens) azért szoktuk adni, hogy legyen az embereknek lehetősége, közvetlenül a csomagból haszonra szert tenni. Ezek felhasználhatóak a OneExchange tőzsdén és így van alkalom gyakorlásra is, mielőtt a coinok kibocsátásra kerülnek. Rövid távú befektetők, Tokenekkel lépnek ki. OneCoin bányászásra is használhatjuk őket. Minél több Tokent szerez egy tag, annál többet bányászhat. A bányászás nehézségi foka (tokenekkel mérhető) folyamatosan emelkedik. Az osztódás az egyre értékesebb tokenek árainak egy természetes növekedése – az egyre több csomag és a rendszerből történő jutalékok kifizetésének a hozadéka. Amiatt osztódnak a tokenek, hogy az újonnan érkezőknek legyen esélyük könnyen, a csomagon és kötelező vásárláson keresztül is beszerezni a tokeneket azért az árért, ami nem túl magas ahhoz, hogy  még a legkisebb csomaggal érkező tagok is ki tudják fizetni. Ha a cég nem osztaná a tokeneket, akkor minden 2-3 hónapban, módosítani kellene azok számát a csomagokban – ez nem lenne igazságos a régi tagokkal szemben.

13. Kell a tagoknak fizetni a kiszolgáló szerverekért és a bányászatért a nap végén?

A tagok, zsetonokkal (Token) vesznek részt a bányászatban – semmilyen egyéb díj nem kerül felszámolásra a bányászatért.

14. Bármelyik országból lehet csatlakozni a programhoz?

A következő országokból nem lehetséges regisztrációs tagság, mivel kolátozottak: Belarus, Cuba, Iraq, Iran és Észak-Korea. Külső partnereinknek, mint OnePay vagy AurumCoins, egyéb korlátozásai lehetnek.

15. Nem működik az Ajándék kódom (Gift code)?

A leggyakoribb okok: 1: Elgépelted a kódot. 2: Már felhasználtad a kódot. Ha még mindig érvényes, vedd fel a kapcsolatot a  támogatócsoporttal (support team).

16. Rossz oldalra helyeztem egy partnert, meg tudom változtatni a helyét?

Nem. A rendszerünk, jutalékot fizet az aktív helyek után, így már egyetlen egy regisztráló is azt eredményezheti, hogy sok ember rögtöni jövedelemhez jut. Ezért nem tudunk semmilyen változtatást végrehajtani a sikeres regisztrációt követően.

17. Szerintem feltörték a fiókomat.

Egyszerűen csak használd az „Elfelejtettem a jelszavamat” (Forgot password) funkciót és küldünk egy emailt a jelenlegi és az eredeti email címedre is, amit a feliratkozáskor adtál meg.

18. Kaphatok visszatérítést?

Nincs lehetőség a csomagok árainak a viszzatérítésére. A rendszerünk jutalékot fizet, így már egyetlen egy regisztráló is azt eredményezheti, hogy sok ember rögtöni jövedelemhez jut. Ez ez oka, hogy nincs a visszafizetésről bejegyzésünk a felhasználási szabályzat és feltételekben (terms and conditions), amit minden tag elfogad a regisztrációjakor.

19. Megváltoztathatom a felhasználónevemet?

Nem. A regisztrációkor megadott felhasználónevet, nem lehetséges megváltoztatni.

20. Tudom törölni a fiókom?

Nem, de nyugodtan megváltoztathatod az email címedet és a jelszavadat, ha szeretnéd.

21. Elfelejtettem a jelszavamat. Kértem újat, de nem kaptam semmilyen emailt.

Néha előfordul, hogy a szabályos / törvényes emailek is a „spam vagy kuka” mappákba kerülnek. – ellenőrizd ezeket a mappákat, hátha megtalálod bennük az emailt. Egy másik ellégé gyakori ok, hogy begépelésnél, rosszul adtad meg az email címedet.

22. Mennyi idő telik el a kifizetési kérelmemtől, addig amíg megkapom a pénzem?

Miután megkaptuk a kifizetési kérelmet tőled, elkezdjük intézni a pénz átutalását a számládra. Ez általában 10 napot vesz igénybe.

23. Miért van csak ennyi partnrem, alsóvonalam/downline? Sokkal több regisztrált partnerem van, mint azt ahogy a webiroda Bonus/Network Bonus/Total Downline mutatja. Hogyan lehetséges ez?

 

A Bonus/Network Bonus/Total downline csak azokat a parntereinket tartja számon, akik üzleti csomaggal rendelkeznek.

a My Network menüben minden egyes partnremet megtalálhatom, azokat is, akik még nem aktiválták pozíciójukat.

 

 

24. Hogyan tudom a Tokenjeimet bányászásra felhasználni/fordítani?

 

Az Exchange/Mining menüben tudok utasítást adni arra, hogy a tokenjeimet crypto coin bányászatra használjam. Itt tudom azt is megadni, hogy a meglévő Tokenjeim közül hány darabot kívánok adott alkalommal crypto coin bányászatra felhasználni.

 

 

25. Hol látom mennyi kibányászott Crypto Coin/One Coin-nal rendelkezem?

 

A Dashboard menü / Total One Coins ablakában látom a jelenlegi crypto coinjaim számát.

 

 

26. Mit jelent a Split/osztódás?

 

Ahogy egyre több tag csatlakozik és az igény a Tokenekre egyre magasabb,  így természetes hogy a tokenek ára emelkedik. Minden új taggal aki csatlakozik a ONE- hoz, a kereslet nő, és az ára a mi OneTokeneinkek a tőzsdén is nőni fog.

Természetesen szeretnénk ha a OneCoin sikeres lenne – de egy túl korai árrobbanás sem mindig jó. Ezért alkottuk meg a lehetőséget az OSZTÓDÁSRA (SPLIT), és hogy megkétszerezd a portfóliod értékét! Az új tagok csábítóan alacsony áron csatlakozhatnak – de mi nem szeretnénk ha ebből hátrányod adódna. Ezért amint elérünk egy bizonyos számú új tagot  –  mi SPLIT-eljük a Tokeneidet.  Ez azt jelenti, hogy megduplázzuk azok mennyiségét a fiókodon!

És ahogy egyre több új bányász csatlakozik  –  az ár megint emelkedik  –  újra SPLIT történik. Gratulálunk, ÚJRA megdupláztad a csomagod értékét. Attól függően, hogy milyen csomagod van, akár  2-szeri SPLIT is lehetséges –  minden SPLIT megduplázza a tokenek számát a fiókodon!  Szóval halmozd fel, és gyűjtsd a tokeneket … vagy vegyél többet.

27. Milyen gyakran történnek a SPLITEK?

SPLIT a bányász közösség növekedésének függvényében történik - a Tokenekre való egyre növekedő igény eredményeként. Általában 10-12 hetente történik Split.

 

 

28. Azok a Tokenek amelyek edukáció üzleti csomag által keletkeztek osztódnak?

 

A fiókodon 1-2 alkalommal történik SPLIT, a fiókodtól függően. Amennyiben jogosult vagy SPLIT-re, a fiókodon lévő összes Token osztódni fog, függetlenül attól, hogyan szerezted őket.

 

 

29. Mi történik amikor a Tokenek osztódnak?

 

A SPLIT-el szerzett Tokenek  50%-a  letétbe kerül kripto- valutára  –  és ezeket fel lehet használni  OneCoin bányászására.  A másik 50%  szintén felhasználható  OneCoin bányászatra, vagy el lehet őket adni a tőzsdén. Ezek 30  munkanapra kerülnek letétre.  Például:  Van  1.000  Tokened. SPLIT után kapsz  1.000  új tokent.  Ezek közül  500  letétbe kerül 30  napra.  500  pedig OneCoin bányászatra van fenntartva.

 

 

30. Hogyan tudok tájékozódni a OneCoin adta lehetőségekről?

 

A legátfogóbb információkat a www.onecoin.eu weboldalon találjuk, illetve a OneCoin Youtube csatornán és facebook oldalon. Emellett a vállalat rendszeresen tart heti szinten webkonferenciákat angol és más nyelveken.

Magyar tájékoztatást a www.oneteam.hu weboldlaunkon, facebook oldalunkon, DreamTeam youtube csatornánkon talál, illetve rendszeresen tartunk webkonferenciákat, üzleti tájékoztatókat az ország különböző területein, képzéseket és egyéb rendzevényeket, amelyekről www.oneteam.hu weboldalunk eseménynaptárában tájékozódhat.

31. Mi a feltétele a jutalékjogosultásgnak? Mit kell teljesítenem ahhoz, hogy jutalékra legyek jogosult?

 

A különböző OneCoin edukációs csomagok Starter - Trader - Pro Trader - Executive Trader - Tycoon Trader már önmagukban különböző szintű kifizetési szinteket tartalmaznak. Ahhoz, hogy ezeket a szinteket kihasználhassuk, az üzleti csomagunk megvásárlása mellett szükséges egy minimális és egyszeri munkavégzés. Közvetlenül minimum 2, legalább Trader üzleti csomaggal induló partnert kell toboroznunk, akiket a bináris hálózatunk 1-1 lábán, az az a a jobb és a bal lábunk alján kell elhelyeznünk.

 

32. Mekkora havi aktivitással tudom a pozíciómat aktívan tartani?

 

A OneCoin network hálózat jelenleg nem igényel havi aktivitást. Az üzleti edukációs csomagom plusz a két lábon elhelyezett 1-1 legalább Trader üzleti parnter toborzása által hónapról hónapra aktív státusszal rendelkezem a jutalékfelvételhez.

 

33. Duplázódnak e SPLIT esetén a bányászatba küldött tokenek mennyisége?

 

A 2015. május 20-a előtt vásárolt képzési csoamgokhoz ajándnékba kapott tokenek száma abban az esetben is duplázódik, ha azokat már bányászatra fordítottuk. Május 20-át követően nem fognak duplázódni.

36. Egy fiókon maximum mekkora értékben rendelkezhetek képzési csomaggal?

 

Maximum 5.000 €. Ha további képzési csomagokat szándékozol vásárolni, azt úgy teheted meg, hogy újabb pozíciókat nyitsz, kizárólag az első pozíciód alatt, akár ugyan azon néven, ugyan azon adatokkal.

 

37. Nem működik a credit card fizetési mód! Miért?

 

A safari böngészőben nem tudod a credit card fizetési módot használni egyenlőre. Azt javasoljuk, töltsd le a Chrome, Firefox böngészők egyikét, és azokban használhatod a credit card fizetési módot is.

 

38. Tudok a 30 €-s Rookie csomaggal regisztrálni és aktiválni a pozíciómat?

 

A 30 €-s Rookie/regisztrációs csomag minden első vásárlásunk esetén automatikusan hozzáadódik a képzési csomagunkhoz.

A minimum aktivitási szint 130 €, az az a Starter csomag + 30 € regisztrációs díj.

39. Mit jelent a Dashboard menüben, hogy a közvetlen regisztráltjaim közül, van aki “Pending” státuszban van?

Pending státuszban vannak, azok a parnterek, akik nem rendelkeznek még a minimális, 130 €-s aktivitással sem.

A Pendig parnterek megjelennek a My Netwwork menü bináris fájában, azonban a Bonus /Network Bonus menü nem tartja őket nyílván.

40. Mikor látom a befizetett üzleti csomagok jóváíródását a webirodámban?

 

Abban a pillanatban, ahogy az összeg beérkezett és jóváíródott a OneCoin vállalat számláján. Bankkártyás fizetés esetén, számlák közötti utalás esetén.. azonnal.

 

41. Ha a képzési csomagom mellé ajándékba kapott, vagy ha a Mandatory számlámról vásárolt tokeneket értékesítem, melyik számlámra kapom meg az eladásukból származó pénzt?

 

A Cash számlára.

 

42. Mikor látom az alsó vonalaimban történt befizetéseket a webirodámban?

 

Jelenleg a webirodában minden hétfőn UCT 12:00 órakor, CET (magyarországi idő szerint) 14:00 órakor történik a zárás, a jualékok és egyéb forglamak jóváíródása 23:00 óra körül várható.

43. Lehet a már kibányászott Onecoin érméket offline tárolni?

A Onecoin érmék a OnePayment Wallet-ban lesznek tárolva, ami titkosított és biztonságos.

44. Lehet a Onecoin érmékkel épp úgy kereskedni, mint a Tokenekkel?

Igen, lehet. A Onecoin belső és nyilvános kerskedése 2015. június 1-től a OneExchange/ One tőzsdén és a nyilvános tőzsdén egyaránt lehetséges.

45. Mikor válik lehtségessé a nyilvános kereskedés a One Coin-okkal?

Az induláskor meghatározott célkitűzések értelmében kereskedést akkor indítja el a OneCoin, amikor a tervezett - 2,1 milliárd érme 80%-át kibányászták.
A gyors növekedés azonban megteremtette az alapokat ahhoz, hogy a OneCoin Vállalat eredetei terveinél korábban, konkrétan június 1-én elindítsa egy kisebb kripto valuta tőzsdén a nyilvános kereskedését. www.xcoinx.com

46. Mennyi időn belül tudok az üzleti csomagom megvásárlásától számítottan profitra szert tenni?

A részletes válasz ITT található.

47. Mennyi ideig tart a KYC elfogadása?

A KYC felülviszgálata és elfogadása akár 30 mukanapot is igénybe vehet.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 11
Tegnapi: 9
Heti: 28
Havi: 256
Össz.: 20 949

Látogatottság növelés
Oldal: GY.I.K.
OneCoin. A Cryptovaluta. A jövő Digitális Fizető eszköze! - © 2008 - 2024 - onecoin-cryptovaluta.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »